לכל אדם יש את האני מאמין שלו בנוגע לעיצוב הפנימי של הבית שלו. ישנם אנשים שאינם יכולים להחליט בעצמם או רוצים להיעזר באנשי מקצוע ושוכרים את שירותיהם. כל איש מקצוע בתחום העיצוב ידגיש ללקוח את החשיבות של האור והתאורה בבית לאווירה, לתחושות, לרגשות וכמובן לעיצוב. כיום התאורה בבית הופכת להיות חלק מהאווירה וחלק בלתי נפרד מהעיצוב הפנימי של הבית. כאשר אנו מעצבים את הבית אנו לוקחים בחשבון אזורים שונים שבהם נמקם גופי תאורה מיוחדים שיוסיפו חן, רגש וססגוניות לעיצוב הנוכחי ולתחושות שלנו במקום.

מה ההבדל בין תאורה רגילה לתאורת אווירה?

תאורה רגילה יכולה להיות מנורה בקיר או בתקרה שמספקת אור לשטח מסוים ושם זה נגמר. תאורת אווירה בעזרת גופי תאורה מעוצבים דוגלת בשילוב של עיצוב פרקטי ומסוגנן לתחושות ורגשות הנוספים לאור עצמו. גופי התאורה של תאורת אווירה לרוב יכללו אלמנטים עיצוביים שונים, בין אם מדובר בענפים או פרחים, ציורים או צורות אחרות ועוד. הם יכולים להיעשות מחומרים שונים ובהם מתכת, פלסטיק, קרמיקה ועוד. תאורת אווירה מסייעת לנו להבדיל בין אלמנטים שונים באמצעות תאורה ולייצר אווירה מסוגננת בחלל שבו אנו נמצאים. לדוגמה אור חם במספר מקומות בחדר במקום מנורה המאירה את כל החדר עשויים להציג אווירה רומנטית, מרגיעה ונעימה. ישנם מקומות שבהם התאורה היא חזקה יותר או סוג האור הוא שונה (אור צהוב/לבן/עוצמת האור וכו').

איך נבחר את תאורת האווירה המתאימה ביותר עבורנו?

כאשר אנו באים לעצב את הבית ולדאוג לתאורת פנים או חוץ (על הקירות החיצוניים של הבית ובגינה לצורך העניין) חשוב לקחת בחשבון את הרגשות שאנו רוצים ליצור בבית. האם אנו רוצים ליצור אווירה רומנטית? אווירה מרגיעה? אווירה אנרגטית? תחושה של חיבור לטבע? או אולי סתם אופציה נוספת להדלקת אור עם עיצוב בית מנורה שמשתלב יפה עם הפריטים הדקורטיביים בבית?

כדי לבחור תאורת אווירה המתאימה ביותר עבורכם כדאי השראות מאתרי עיצוב תאורה כמו פינטרסט או כמובן להיכנס לאתר של לימור בן יוסף ולהתרשם ממגוון עצום של עבודות קרמיקה לתאורת אווירה או הדרך הטובה ביותר הוא לתאם סיור בסטודיו לימור בן יוסף ולהתאים אישית עבורכם את גוף התאורה המתאים לכם וכל שיישאר לכם הוא רק לחבר את המנורה.