כל אחד ואחת מאיתנו מעוניין להעניק מראה ייחודי לבית שלו גם אם זה בפרטים הקטנים תאורה צמודת קיר עושה עבורכם את העבודה.

בשעות הערב בהן הרחובות חשוכים, לאור תאורת הרחוב והאורות המבצבצים מהבתים כל הבתים נראים די דומה, אין הבדלה בין הבתים והמראה די משעמם. איך תוכלו להעניק למראה ביתכם מראה ייחודי ומעוצב גם יחד, באמצעות התקנת תאורה צמודת קיר לקירות החוץ של ביתכם.

אנחנו מעוניינים להראות את העיצוב של הבית שלנו במהלך היום כשהשמש בחוץ שולחת את קרניה על גג ביתנו, קירות ביתנו ומאירה את החצר גם כן. אך בערב ובלילה אנחנו רוצים להראות את העיצוב ועלינו להשתמש בכלי עזר לכך. שימוש בתאורת חוץ צמודת קיר תעניק לבית שלכם עיצוב ייחודי ומעניין.

בתאורה צמודת קיר אתם יכולים לבחור את צורת שטיפת האור על גבי הקיר על מנת להעניק לקיר את הדרמטיות הרצויה לכם. ישנן תאורות קיר עם שפיכת אור כלפי מטה או כלפי מעלה בלבד, אלו אותם גופי תאורה רק שהתקנתם הפוכה אחת מהשנייה. עם תאורה צמודת קיר מסוג זה תוכלו להעניק לבית שלכם מראה גבוה יותר כאשליה אופטית שמשתמשים בה מעצבים ואדריכלים רבים. תאורת קיר נוספת שניתן למצוא היא זו ששופכת את האור שלה לשני הכיוונים גם כלפי מעלה וגם כלפי מטה. משתמשים בה בעיקר במבנים גבוהים והיא מעניקה מראה מלא דרמטיות.

תאורה צמודת קיר לעיצוב הבית

תאורה צמודת קיר לא חייבת להיות רק בקירות החוץ של ביתכם, אתם יכולים לשלב אותה גם בחללים אחרים בתוך הבית. תוכלו לשלב תאורה צמודת קיר לאמבטיה להעניק לחדר האמבטיה שלכם תחושת חמימות או תאורה לאיפור למשל, רק שבשני המקרים הללו יש לבחור את המנורות הנכונות לאותו השימוש אם מנורה המעניקה אור לבן או צהוב חם. ישנם כאלו הבוחרים לשלב את תאורת האווירה של חלל מסוים בבית עם תאורה צמודת קיר לסלון למשל, שם אתם יכולים לשחק עם עוצמת האור שנשפכת על גבי הקיר באמצעות דימר ושוב התאמה של אור לבן או צהוב להשלמת המראה.