בתי כנסת, אולמות אירועים, מסעדות וחדרי אוכל מתקינים כיורים לנטילת ידיים, איפה למצוא את הכיור המתאים למקום שאתם רוצים?

חנויות הקרמיקה והכלים הסניטריים מציעים לכלל לקוחותיהם מגוון רחב של כיורים לנטילת ידיים. את הכיורים צריך להתאים לשימוש הפרקטי ולעיצוב של המקום. אז נכון שניתן למצוא בחנויות אלו מגוון רחב של כיורים אך אם חשקה נפשכם בעיצוב ייחודי ושונה, אתם לא בהכרח תמצאו את תשובתכם בחנויות אלו.

דגשים לפני רכישת כיור לנטילת ידיים

כשרוכשים כיורים לנטילת ידיים צריך לבדוק תחילה את גודל הכיור, ישנם מקומות שניתן להתקין כיור לנטילת ידיים גדול מהרגיל, שיש לו אמרה עיצובית מיוחדת המתאימה לאופי המקום. ישנם מקומות שצריך להתייחס לגודל ביתר דיוק מכיוון שמיקום הכיור אינו גדול דיו והמשחק בגדלים קטן משמעותית. על מנת לבחור את הגודל הנכון ולמקסם את גודל הכיור ושעדיין יהיה פרקטי מומלץ להתייעץ עם מעצבת על מנת שתיתן לכם פתרונות יצירתיים ופרקטיים.

בחנויות כלים סניטאריים לרוב תמצאו כיורים לבנים או בגוון השנהב, אם אתם מעוניינים להכניס צבע לחלל או שהחלל עצמו צבעוני בעל אופי ייחודי, התאימו את הכיורים לנטילת ידיים עם צבעים תואמים. בכיורי קרמיקה לנטילת ידיים בעבודת יד אתם יכולים להתפרע כיד הדמיון, תוכלו לשבת עם היוצרת לימור בן יוסף – סטודיו לקרמיקה וליצור לכם כיור ייחודי שידבר בשפה אחידה עם יתר החלל. ניתן להגיע לכל גוון ופיגמנט שאתם מעוניינים והחופש היצירתי עולה על כל דמיון.

צורניות הכיור חשובה מאוד כשאתם הולכים לבחור כיורים לנטילת ידיים מכיוון שהכיור קטן יחסית מכיורים במטבח או בשירותים ומקלחות, אתם רוצים לוודא שקערת הכיור מכילה את המים ולא גורמת להם להשפריץ מחוצה לה. שימת לב לפרט הזה יחסוך עבורכם את הניקיון באזור נטילת הידיים אחרי כל שימוש.

לסיכום, כיורים לנטילת ידיים נתן לרכוש בחנויות כלים סניטאריים ובחנויות עבודת יד של מעצבים ויוצרים. אם אתם רוצים לקבל מראה ייחודי לחלל, היעזרו בלימור בן יוסף מעצבת כיורים מקצועית שתעצב לכם כיור פרקטי ומעוצב במיוחד עבורכם. אתם מוזמנים להיכנס לדף הכיורים שלי כדי להתרשם מעבודותיי הקודמות ואני אשמח לעצב במיוחד עבורכם את הכיור לנטילת ידיים הייחודי עבורכם.