כיורים מקרמיקה הם אלמנטים עיצוביים הנותנים ייחודיות ומראה בסגנון עיצוב אישי. ניתן לבחור במראה סולידי וניתן לשלב אותו כאלמנט עיצובי דומיננטי.

מה חשוב לשים לב ברכישת כיורים מקרמיקה?

בבחירת כיורים מקרמיקה יש לשים לב לצורת הכיור, לבדוק שעומק ורוחב הכיור מאפשרים לשטוף את הידיים מבלי שהמים משפריצים מחוץ לכיור. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון זה מעבר המים למערכת הניקוז באופן מהיר וישיר ללא שגיאות בזווית הניקוז לסיפון. ניקוז לא טוב יאפשר ללכלוך ואבנית להצטבר על הכיור וישאירו את חותמם לאורך שנים.

מה חשוב לשים לב ברכישת אריחים מקרמיקה?

אריחים מקרמיקה הם אלמנט עיצובי ופונקציונלי לחדרי אמבטיה וחיפוי במטבח. חשוב להימנע מהדבקת אריחים חדשים על גבי אריחים קיימים, הדבקה ישירה על גבי הטיח חזקה יותר ותישמר לאורך שנים. השתמשו ברובה אפוקסית, השקעתם באריחים מקרמיקה תרצו להבטיח את מקומם לאורך שנים ללא נפילות. השתדלו להתאים כמה שניתן את מידות האריחים מקרמיקה לגודל הקיר מכיוון שחיתוך אריחים מקרמיקה פוגם בגלזורה המצפה את האריח ויש להימנע מחיתוכים רבים.

מה חשוב לשים לב ברכישת גופי תאורה מקרמיקה?

גופי תאורה מקרמיקה יכולים להיות בחדרים תחת קורת גג ובמקומות פתוחים. במידה ורוצים גופי תאורה מקרמיקה לשימוש חיצוני יש לבדוק את עמידותם במפגש עם מים. במידה ואין הגנה ממים ניתן להוסיף את ההגנה בהתאמה לגוף התאורה מקרמיקה שתבחרו. מבחינה עיצובית יש להתאים לפי גודל החדרים את גודל גופי התאורה מקרמיקה, לא כדאי לשים בחדר קטן גוף תאורה גדול מאוד ולהפך. לגופי תאורה מקרמיקה צורות רבות ושונות תאורה צמודת קיר מקרמיקה, תאורה תלויה וכן הלאה. יש לשים לב לפיזור האור שגוף התאורה נותן על מנת שיתאים ברמה העיצובית והפונקציונלית.

מה חשוב לשים לב ברכישת משרביות מקרמיקה?

משרביות מקרמיקה הן אלמנט עיצובי המעניק לחלל מראה ייחודי ומעניין. בהחלט מי ששם משרביות כמחיצה בחלל גדול או כקיר הפרדה, הוא בעל אמרה עיצובים מרשימה שלא ניתן להתעלם ממנה. לכן חשוב לשים לב לקו העיצובי המנחה של המשרביות מקרמיקה שבחרתם, ואת רמת צפיפות תצורתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.