בתחום העיצוב היום שמים דגש על תאורת אווירה, ליצירת האווירה משתמשים בגופי תאורה מקרמיקה או מחומרים אחרים.

חשיבות העיצוב בחיינו היום היא מאוד גדולה, אם בעבר היו מתייחסים לפרקטיקה בלבד, היום שמים דגש על העיצוב, על החיבור בין הפריטים שיצור מראה משלים לכל החלל ויצור שפה משותפת. כחלק בלתי נפרד לעיצוב אנחנו צריכים לשים לב לתאורה שאנחנו בוחרים ומה היא מעניקה לנו מבחינה עיצובית ואיך היא תורמת לאווירה שאנחנו רוצים לייצר. אחת הדרכים הנפלאות היא שימוש בגופי תאורה מקרמיקה.

תארו לעצמכם חדר, משרד או כל מקום אחר מעוצב לפרטי פרטים בצורה מושלמת, הריהוט נמצא בדיוק במקום הנכון לו במראה המדויק בהתאמת צבעים מופלא לאריחי הרצפה ולצבעי הקיר ישנה אפילו תמונה גדולה ומיוחדת התלויה על הקיר ומתחברת לכלל העיצוב של אותו החדר, רק ישנה בעיה אחת קטנה, החדר די חשוך והתחושה בו לא נעימה במיוחד. תאורה היא אחד האלמנטים אם לא החשוב ביותר להעניק למקום את הרושם החיובי שהוא יוצר או לגרום לו להראות באור שלילי תרתי משמע.

עם גופי תאורה מקרמיקה אתם יכולים ליצור את התאורה המדויקת והנכונה לחלל ולשימושים בו. ניתן להתאים לגופי תאורה אלו מנורות המעניקות אור לבן או צהוב חם בהדלקת אור / חושך או עם דימר ליצירת אור מעומעם. אם ישנו מקום כמו משרד או חנות  עם חלונות ראווה גדולים המעוניין בשעות היום להיות עם תאורה חזקה כדי להציג את מוצריו ולהוות תאורה לעובדים ובערב כשהמשרד או החנות סגורים אפשר לעמעם את התאורה על מנת שלא יהיה חשוך לגמרי.

על מנת לנצל את גוף התאורה גם לשפיכת האור בצורה הנכונה והמתאימה לכם ולעיצוב המקום וגם להוות בעצמו אלמנט עיצובי ייחודי תוכלו להזמין גופי תאורה מקרמיקה בעבודת יד. אלו גופי תאורה שיעשו בצורה פרטנית לפי בקשותיכם ובהתאם לעיצוב החלל שבו אתם מעוניינים להתקין את אותם גופי תאורה. גופי תאורה מקרמיקה הן דרך ייחודית המאפשרת לכם לשחק עם העיצוב ולהתאים בדיוק לאופייכם את גופי התאורה.