כל אחד רוצה להרגיש בבית שלו נעים, אנחנו משקיעים הרבה מאוד מחשבה ואמצעים כדי לעצב את הבית שלנו בצורה המתאימה לנו ביותר. אנחנו קונים רהיטים מעוצבים, אנחנו צובעים את קירות הבית בצבעים שנותנים לנו תחושה טובה ולעיתים גם נעזרים במעצב או מעצבת פנים בצפון ובכלל על מנת שיכוונו אותנו, ייעצו לנו וישלבו את כל האלמנטים יחדיו בהרמוניה מקסימלית. שילוב כלי קרמיקה מעוצבים לביתכם יכול להפיח חיים חדשים לעיצוב ביתכם ללא מאמץ.

ישנם כל כך הרבה דרכים מגוונות לחדש את המראה של חדרי הבית, לרענן את העיצוב של הבית ולהעניק לו תחושה נינוחה הרבה יותר. לאורך ההיסטוריה אנשים נעזרים בכלי נוי לצד האביזרים הפרקטיים לשימוש הבית כדי להרגיש נעים וטוב בביתם. כלי קרמיקה מעוצבים המשתלבים בעיצוב ביתנו היא דרך נהדרת ומרעננת לחידוש מראה בית.

אילו כלי קרמיקה מעוצבים ניתן לשלב בעיצוב הבית?

  • גופי תאורה מעוצבים – אחד הדברים המשפיעים ביותר על התחושה שלנו בבית, בדירה ובכלל בחלל היא התאורה. ניתן לשלב גופי תאורה מעוצבים המפזרים את האור הצורה ממוקדת או לבצורה מרחבית גדולה יותר תלוי במקום ובגוף התאורה שאתם בוחרים. למשל כלי קרמיקה מעוצבים צמודי קיר המפזרים את האור באופן ממוקד על גבי הקיר מעניקים אווירה מיוחדת ומרגיעה או לחילופין יכולים ליצור דרמה וייחודיות לקיר, זה בהתחשב למנורה שאתם בורחים להתקין ולאווירה שאתם רוצים ליצור.
  • כיורים מעוצבים – חדרי הרחצה בבית יכולים להיות פונקציונליים בלבד אך עם כלי קרמיקה מעוצבים כמו כיורים מעוצבים בעבודת יד אתם מעניקים לחלל אופי מיוחד, מראה ייחודי ושימוש יעיל בו זמנית. אתם יכולים לבחור את גודל הכיור הרצוי, צורתו ועיצובו בהתאם לרצונותיכם עם כיורים מקרמיקה בעבודת יד.

מומלץ לפנות למעצבת בקרמיקה מקצועית ואיכותית שיודעת להקשיב לצרכים שלכם וליצור עבורכם כלי קרמיקה מעוצבים בהתאמה אישית שיישארו אתכם לאורך שנים רבות או לפנות למעצבת פנים בצפון. לימור בן יוסף, מעצבת בקרמיקה יוצרת ללקוחותיה על פי הזמנות אישיות בהקשבה מלאה לצרכיהם וכמובן ניתן לרכוש בסטודיו שלה כלי קרמיקה מעוצבים מהמדף שמתאימים לעיצוב ביתכם.