שני הדגמים הפופולריים ביותר לכיורים היום בחדרי רחצה הם כיורים מונחים וכיורים שקועים. מה ההבדלים בין השניים? מה היתרונות של כיורים שקועים אל מול כיורים מונחים יתרונות שונים זה מזה. מה הסיבה שהיום רבים בוחרים בכיורים מונחים לחדר האמבטיה בביתם?

אדריכלים ומעצבי פנים רבים בוחרים להשתמש בכיורים מונחים – יתרונות רבים לסיבת בחירתם דווקא באלו ולא בשקועים. לפני שתרכשו כיורים לחדרי הרחצה בביתכם עליכם לדעת מה הם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם כדי לקבל החלטה נכונה בהתאם לצרכים שלכם, לעיצוב של החלל ולשימוש נוח לבני הבית.

איך בוחרים כיור לבית?

אנחנו משקיעים מחשבה רבה כשאנחנו מעצבים את הבית שלנו, בין אם זה בחידוש מראה החדר ובין אם זה בית חדש ואנחנו מאבזרים אותו עם אלמנטים חדשים. בבחירת כיור מונח או שקוע לחדר האמבטיה בבית אנחנו צריכים לעמוד בכמה תנאים הראשון נוחות השימוש והפרקטיקה, השנייה לעמוד בגובה התקציב העומד לרשותנו והשלישי ולא פחות חשוב שיתאים לעיצוב הכללי שאנחנו רוצים לקבל.

כיורים מונחים יתרונות

הבחירה הפופולרית בימים אלו הם כיורים מונחים, לא רק בשנים האחרונות אנחנו רואים את הטרנד אלא כבר עשרות שנים אחורנית השימוש בכיורים מונחים מותקנים בבתים מעוצבים.

לכיורים מונחים יתרונות רבים נוספים, רוצים לדעת עוד? רוצים כיור מונח לביתכם? אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם סטודיו לקרמיקה – לימור בן יוסף או להשאיר פרטים כאן ואנו ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים.