מי שנמצא בשיפוץ או בונה בית חדש ונמצא בשלב "הלבשת" הבית עם כלים סניטריים, בחירת ריצוף וחיפוי קירות מכיר את התחושה שמסתובבים בחנויות הקרמיקה השונות ולא מוצאים את הפריט הייחודי שהם דמיינו לעצמם. כיור קרמיקה, אריחי ריצוף או חיפוי בעיצוב אישי הם הפתרון המושלם עבורכם.

צמד המילים 'עיצוב אישי' גורם לרבים לחשוב שזה יקר, אך מה לגבי האיכות והייחודיות? היופי שבעיצוב אישי של כיור קרמיקה למשל, אתם יכולים להחליט מה גובה התקציב שלכם ויש בידכם חופש יצירתי לכיור מעוצב מקרמיקה המתאים לכם בדיוק בגודלו, בצורתו ובצבעיו. אתם יכולים ליצור את הכיור המושלם עבורכם בהתאם לתקציב שלכם.

איפה ניתן לרכוש כיורים בעיצוב אישי?

אריחים לריצוף, לחיפוי קירות או כיור קרמיקה בעיצוב אישי ניתן לרכוש אצל אמנים שעובדים בחומר ויוצרים לפי הזמנה פרטית אלמנטים מקרמיקה. את ההזמנה אתם יכולים לעשות בטלפון לפי מבחר פריטים המוצגים באתר של המעצב או לתאם פגישה וליצור את הפריט הייחודי לכם. אם יש לכם מעט דמיון ורצון לפריט שיש רק לכם יש אותו, עיצוב אישי הוא הפתרון המושלם עבורכם.

כמה עולה כיור קרמיקה בעיצוב אישי?

מגוון המחירים לכיורי קרמיקה מגוונים ביותר, המחיר בהתחשב לגודלו של הכיור, צורתו, ועבודה העיצובית כמו קישוטים, עיטור וכן הלאה. עם המגוון הרחב שניתן ליצור כיורים מעוצבים גם המחיר מגוון בהתאם. כדי למצוא את הכיור במחיר הטוב ביותר עבורכם והעיצוב המדויק שאתם רוצים מומלץ לפנות למעצבים בקרמיקה כדי שיעבירו לכם הצעת מחיר מסודרת המתאימה לכיור קרמיקה שאתם רוצים.

האם הכיורים איכותיים?

כיור מקרמיקה מיוצר מחמר, כשהעיצוב מסתיים הכיור עובר לשריפה בתנור, בסיומו של התהליך אתם מקבלים כיור עם עמידות לאורך שנים, חוזק, איכותי ומוצר ייחודי שיש רק לכם.

סטודיו לקרמיקה של לימור בן יוסף

הסטודיו של לימור מאפשר לכם חופש בחירה ועיצוב בהתאמה אישית. ניתן להתרשם מכיורים מעוצבים, אריחי קרמיקה ופריטים רבים נוספים שלימור בן יוסף מעצבת ללקוחותיה. החומר מאפשר ללימור ליצור עבורכם פריטים בדיור מרבי, בהתאמה מדויקת ואיכות בלתי מתפשרת. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם הסטודיו לקרמיקה – לימור בן יוסף בטלפון 054-6999166 או להשאיר פרטים כאן.