בין אם אתם דתיים ובין אם לא כיורים מעוצבים לנטילת ידיים ישמשו אתכם ככל הנראה מספר פעמים ביום. באורח חיים של אדם דתי למשל, יש ליטול ידיים בכל בוקר אחרי ברכת מודה אני ולפני ברכת אשר יצר. כמו כן לפני כל סעודה הכרוכה באכילת לחם יש ליטול ידיים. אנשים שאינם דתיים נוהגים ללא קשר ליטול ידיים וכן לרחוץ אותם לפני כניסה למקומות קדושים, לפני ואחרי אוכל ועוד. כיורים מעוצבים לנטילת ידיים תמצאו בבתי אב רבים בישראל, מחוץ לבתי כנסת, בבתי קפה ומסעדות ומקומות רבים אחרים.

באיזה גודל נרצה את הכיור המעוצב לנטילת ידיים ומאיזה חומר?

הדבר הראשון שנרצה להתייחס אליו בעת הזמנת כיורים מעוצבים לנטילת ידיים היא מבנה הכיור והגודל שלו. תוכלו להתרשם ממגוון הכיורים אצלנו באתר של לימור קרמיקה אולם את המידות המדויקות של הכיור שלכם נאלץ למדוד בהתאם למקום שלכם שבו יותקן הכיור. כיור מעוצב המיועד לנטילת ידיים יכול להיות מאבן, זכוכית, חרסינה או קרמיקה. חומרים אלה עמידים גם במים חמים וניתן להכין עליהם עיצוב ייחודי בהתאם להזמנה. על הכיור להיות מעוצב בצורה מכובדת ולהשתלב היטב גם בעיצוב האריחים הקרמיים ו/או הקירות בהם הוא מותקן.

בחירת עיצוב ייחודי משלנו:

כיורים מעוצבים לנטילת ידיים הנם כיורים בעלי אופי עיצובי ייחודי ולכן בהזמנה של כיור כזה תוכלו לבחור את הרעיון העיצובי שלכם או לקבל מספר הצעות לרעיונות מאתנו. כמובן שחשוב להתאים את העיצוב גם לסביבה שבה תותקן הכיור, אולם לא מן הנמנע שהעיצוב שלכם יהיה ייחודי ומיוחד אשר יכבד את מעמד נטילת הידיים, הקדושה והטהרה שבפעולה זו ומצד שני גם יהיה כפריט עיצובי נהדר המשתלב היטב בעיצוב הבית/הסביבה.

כיור לנטילת ידיים מחיר:

לצערנו לא ניתן לתת הצעת מחיר כללית כיוון שכל כיור מעוצב באופן אישי ומוזמן בהתאם לצרכים האישיים של כל אחד. כל כיור הוא מיוחד במינו ומגיע בגודל המתאים לכל לקוח ובעיצוב המבוקש. על כן הצעת המחיר תשתנה בין לקוח אחד לאחר בהתאם להזמנתו וצרכיו. לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.