אתם בטח זוכרים את הפעם האחרונה בה ביקרתם בבית מלון בוטיק יוקרתי, העיצוב יוצא הדופן, הניקיון המופתי, ההתייחסות לפרטים הקטנים ביותר מקיפול המגבות בצורת ברבור, סידור הפרחים המונח על השולחן הקטן ועד הכיור המעוצב במקלחת. סודות העיצוב המרשימים ביותר מונחים בפרטים הקטנים.

היום כל מי שרוצה להכניס את העיצוב לביתו חושב על המקום שהרגיש לו הכי מיוחד, הוא נזכר בכל מיני מקומות שביקר בהם והתרשם מהעיצוב שלהם וחושב איך יוכל לשלב אותם אצלו. בואו ביחד נצלול לתוך העיצוב, אתם מרגישים שהגיע הזמן לחדש את ביתכם, אולי זה יהיה רק חלל ספציפי בבית כמו, מטבח, חדר האמבטיה או שירותי האורחים ואולי כל הבית כולו. כשמתכננים לעצב מחדש את הבית כולו זה בעצם לקחת כל חלל בנפרד, להתמקד רק באותו חלל וככה לאט לאט יוצרים את העיצוב של כל חדרי הבית ומשלימים את המראה הכללי.

אחד החדרים השימושיים ביותר בכל בית זה חדר האמבטיה, ישנם בתים שהחדר משמש את כל בני הבית, בכל יום, מההורים ועד הילדים. ישנם בתים מסוימים שחדר האמבטיה משמש גם את האורחים כשירותי האורחים בבית. דמיינו לעצמכם, את חדר האמבטיה בביתכם, את הכניסה לחדר, את אריחי הרצפה והקרמיקה העוטפת את קירות החדר, כיור מונח מעוצב על משטח עמדת הכיור ומתחתיו יש את ארון השירות עם דלתות חלקות. כיורים מונחים מעוצבים מאפשרים לכם להכניס עיצוב שונה לחדר מבלי לשפץ את כל החדר בהכרח, אתם יכולים לשדרג את כל מראה החדר בהחלפת הכיור בלבד ולתת עיצוב שונה ומפתיע למראה הכללי של החדר. כיורים מעוצבים לאמבטיה מאפשרים לכם בקלות וללא מאמץ או תקציב גדול לשנות את המראה של החדר כולו. סטודיו לקרמיקה – לימור בן יוסף מעצבת בחומר, תעזור לכם להתאים את הכיור לפי המראה שאתם מעוניינים להעניק לחדר האמבטיה שלכם. היכנסו לגלריה ב Limorceramics להתרשם מעבודות קרמיקה ולקבל השראה לכיור מונח מעוצב לחדר האמבטיה שלכם. עם שירות אדיב ושנים של ניסיון תוכלו לעצב את הכיור הייחודי לכם לחדר האמבטיה בביתכם.