סוף סוף הגיע הרגע בו אנחנו צריכים לבחור את הכלים הסניטרים לבית החדש, גם אם אנחנו 'רק' עושים  שיפוץ השלב הזה שאנחנו הולכים לבחור כלים סניטרים ופרטי "לבוש" אחרים לבית מרגש ביותר. כיורים מעוצבים בעיצוב אישי על פי בחירה הם הפופולריים ביותר היום בקרב זוגות רבים לשדרוג חדרי האמבטיה והשירותים.

אנחנו רוצים ליצור בביתנו אווירה נעימה, רוצים שהכיורים יהיו פרקטיים ושמשו אותנו בנוחות ויעילות עם כיורים מעוצבים בעיצוב אישי על פי בחירה אתם יכולים להשיג גם את המראה העיצובי שאתם רוצים להעניק לחלל וגם לאפשר שימוש יעיל ונוח. היכן תוכלו למצוא כיורים מעוצבים בעיצוב אישי? מה חשוב לשים לב לפני שמזמינים? כל התשובות בהמשך.

גודל, מיקום ומראה

לפני שאתם רוכשים כיורים לחדרים הרטובים בבית כמו חדר האמבטיה, חדרי השירותים ואפילו כיור למטבח עליכם לוודא מהו גודל הכיור שאתם יכולים להתקין, מה גודלו המקסימלי כדי לא לרכוש גדול מידי ומה הגודל שאתם רוצים לשים. גם כיורים קטנים מידי אינם נוחים לשימוש וברוב המקרים הם מותקנים מתוך אילוצים ולא מתוך בחירה חופשית.

כדי להתאים כיורים מעוצבים בעיצוב אישי על פי בחירה בחדרי השירותים והאמבטיה בבית תוכלו להיעזר במעצבת שתוכל לעצב עבורכם את הכיור שאתם רוצים בהתאם לתנאי השטח. אם יש לכם שרטוטים של החדר הביאו אותם אתכם אליה, הסבירו לה מה האופי שלכם ומה אתם רוצים לקבל כמראה סופי לחדר והיא במקצועיות רבה, תוכל להנחות אתכם ולמצוא עבורכם פתרונות יצירתיים לחדרי האמבטיה והשירותים בביתכם.

היכן ניתן למצוא כיורים מעוצבים בעיצוב אישי על פי בחירה?

בחנויות הכלים הסניטריים תוכלו למצוא כיורים בנאליים שיש בכל מקום, חברות הבנייה הגדולות שבונות בנייני מגורים שולחות את לקוחותיהם לבחור את סטנדרט שהם מציעים והפריטים אינם בעלי עיצוב אישי. כדי להשיג עיצוב אישי בהתאמה לצרכים שלכם בדיוק תוכלו לפנות למעצבי קרמיקה מקצועיים.

לימור בן יוסף, מעצבת כיורים מעוצבים בעיצוב אישי על פי בחירה מקרמיקה. בסבלנות, מקצועיות ויצירתיות רבה היא תעניק לכם את הכיור בעיצוב הייחודי שאתם רוצים לקבל. אם גם אתם רוצים כיורים מעוצבים בעיצוב אישי על פי בחירה צרו קשר עם סטודיו לימור בן יוסף בטלפון 054-6999166 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.