עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, אנחנו רואים את זה באופנה, בעיצוב פנים, עיצוב מוצר ובעצם בכל מקום. אנשים משקיעים הרבה מאוד כסף עבור מוצרים מעוצבים, הם רוצים ללבוש בגדים בעיצוב שנותן איזושהי אמרה על האופי שלהם, הם רוצים שביתם יהיה מעוצב בצורה מרשימה וכן הלאה.

כיור מעוצב – אלמנט עיצובי

לעיצוב הבית אנחנו נותנים דגש הרי זה הבית שלנו, זה המקום שבו אנחנו מרגישים הכי בנוח ואנחנו מאפשרים לעצמנו להביע את אופי שלנו על ידי אלמנטים עיצוביים לפי טעמנו. כל אחד שעבר את זה מכיר את ההרגשה של ללכת באפלה כשבוחרים את האלמנטים העיצוביים לבית חדש. ישנה רשימה ארוכה ומייגעת לבחירת אריחים לריצוף, אריחים לחיפוי קירות המקלחת, ברזים, כיורים מעוצבים, אסלות ועוד הרבה מאוד פריטים שלבסוף מרכיבים את הבית כולו. הפחד של רבים הוא לעשות שילובים לא מוצלחים שיגרמו להם להתחרט ולאחר סיום הבניה הם יישארו בבית שלא יאהבו.
כדי להימנע מסיטואציה שכזאת יש להתייעץ עם מעצבים בעלי ידע וניסיון חשוב שיהיה לכם חיבור טוב איתם והם יבינו את העיצוב שאותו אתם רוצים ליצור בביתכם. התייעצות עם מעצבים לפעמים יכול להגיע לסכומים מאוד גבוהים אך כדי להימנע מהוצאות גבוהות ומיותרות עליכם לעשות סקר שוק ולבדוק עבודות קודמות של המעצב כדי שתגיעו למעצב הנכון שידבר בשפה שלכם מבחינה עיצובית.

אם בחרתם להכניס אופי ייחודי לביתכם, אם זה למטבח, לחדר האמבטיה או לשירותי האורחים עליכם לחשוב על התמונה הכוללת אותה אתם רוצים ליצור באותו אזור. האם אתם מעוניינים להשתמש בעיצוב נקי ולתת את הבמה לאלמנט אחד באותו חדר או שאתם מעוניינים שהחדר כולו ילבש את העיצוב? זו אמרה עיצובית שאתם צריכים לבחור, איך אתם מדמיינים שהחדר הזה יראה.

לדוגמא – בחרתם ארונות למטבח לבנים חלקים המראה הכללי נקי, והחלטתם להעניק לכיור המטבח את הבמה, מן הסתם המקום לבחור כזה הוא בסטודיו לקרמיקה המתמחים בעיצוב כיורים. הם יכולים לעצב עבורכם כיור בעיצוב אישי וייחודי המתאים לאופי של המטבח שלכם. לכן, כיורים מעוצבים מקרמיקה רוכשים רק אצל המומחים בקרמיקה ובעבודות יד – לימור בן יוסף מעצבת בקרמיקה בעלת ניסיון וכישרון רב. צרו קשר עוד היום לקבלת המלצות ורעיונות לעיצוב ייחודי המתאים בדיוק לכם מלימור בן יוסף – סטודיו לקרמיקה.